«Той, хто читає щось, набагато вищий від того, який нічого не читає».
В. Белінський
Бібліотека в нашій школі є інформаційний, культурний, освітній заклад , що має упорядкований фонд документів, доступ до інших джерел інформації та головним завданням якої є забезпечення інформаційних, освітніх, культурних та інших потреб користувачів бібліотеки. Бібліотекар приділяє велику увагу виробленню навичок користування бібліографічною інформацією, вихованню культури читання. Цьому сприяють бібліотечні уроки, на яких бібліотекар знайомить школярів з бібліотекою, її функціями та задачами, вчить, як користуватися різними видами каталогів, картотек, довідковими виданнями.
Навчальний процес неможливий без книжки: підручника, творів художньої літератури, наукових та довідкових видань. Носіями інформації в шкільній бібліотеці є книжковий фонд художньої, науково-пізнавальної і довідкової літератури. Тому використовуючи різні форми і методи бібліотечно-бібліографічної роботи приділяється багато уваги проблемам, пов’язаним із пошуком і забезпеченням інформації.
Ефективними технологіями інформування школярів та педагогів є організація книжкових виставок. Кожна виставка, яка правильно організована несе в собі інформацію, розширює кругозір. Вони охоплюють різноманітні теми, присвячуються різним подіям суспільного і громадського життя в нашій країні. Наша бібліотека є справжнім осередком духовності, знань, культури, затишним місцем, де кожний знайде і пораду і потрібний матеріал для здобуття знань. Велику увагу бібліотекар приділяє індивідуальній роботі з учнями, адже кожна дитина – це особистість зі своїм характером, зі своїми поглядами та вимогами. Тому завжди знаходиться вільна хвилинка, щоб поспілкуватися з дітьми, з’ясувати їхні потреби, порекомендувати ту чи іншу книгу.
Все більше учнів прилучається до скарбниці світової та національної літератури. А різноманітна діяльність бібліотеки допомагає дітям зорієнтуватися в книжковому світі, вчить любити і берегти книги, поважати працю тих, хто виготовляє їх.
Шкільна бібліотека в майбутньому не тільки збереже за собою провідну роль в освітньому процесі школи, але і збільшить її, вирішуючи проблеми і відкриваючи перспективи інформаційних бібліотечних технологій, спрямованих на активізацію творчого потенціалу і максимальну самореалізацію, як учнів, так і педагогічного колективу.